Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ЕЛ стъкла на 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Я да ви питам момци, възможно ли е при изключване на задните прозорци от конзолата на шофьора да се изключат и тези бутони които са на самата конзола ? Често когато се опитам да затворя някой от предните прозорци си навирам пръстите в бутоните на задните и ги отварям без да искам. Естествено нежелая да ми се показват някакви грешки на конзолата.
    Трябва да се преработи конзолата в шофьорската врата, като се добави реле с един нормално затворен контакт.



    В момента червения и зеления участък от веригата имат връзка към шаси през пин А7. Трябва само зеления участък да остане свързан към А7 а веригата към шаси за червения да се прекара през нормално затворения контакт на релето. Бобината на релето ще се захрани през бутона за блокировката. Трябва обаче да се изясни, кое е активното положение на показания на схемата контакт за блокировката, защото от бумагите това не става ясно.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Разбрах те, тайно се надявах нещо софтуерно да се отметне ама като гледам схемата...

      Аз си мисля че въпросния А7 ако го резна и го вържа към този който е на задните бутони ще прескоча интервенцията която ми препоръчваш. Въпроса е къде е модула и буксите с пиновете. Като краен вариант бих заменил 2та кабела и тогава предните ще се заключват от бутона, а задните ще останат активни, което пак ме устройва като вариант.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #33
        Това на схемата (вляво) са бутоните за задните стъкла от конзолата в шофьорската врата. За да спрат да работят, както искаш, трябва да им прекъснеш връзката към пин 7 с натискането на блокировката. Иначе всички бутони комутират шаси, което винаги го има, независимо от положението на блокировката.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:46.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Имаш ли цялата схема включваща и задните бутони? Интересува ме 17пин къде отива, захранва с - задните бутони или в модула ако има такъв изобщо.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #35
            Схемата за предните стъкла:



            M066 е модула за стъклата в шофьорската врата
            M067 е този в предна дясна врата.
            H044 е конзолата в шофьорската врата
            H050 e бутона в предна дясна врата


            Схемата за задните стъкла:



            M063 е модула за задните стъкла в багажника
            Н053 е бутона в задна лява врата.
            H054 е този в задна дясна врата.

            М001 e боди компютъра.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Стъклата не се вдигат от дистанционното и това ще го преправя, защото не ми харесва......
              Речено, сторено

              https://youtu.be/OjArMzEgFpU


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Речено, сторено

                https://youtu.be/OjArMzEgFpU
                Железен си, браво
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #38
                  Цялата работа я върши едно допълнително контролерче, което се свързва с 4 проводника към модула за управление в шофьорската врата (с 3 към бялата и с 1 към синята букса).



                  Ето го и него:



                  Ако има отворени стъкла, те се вдигат винаги при заключване на колата. Т.е - не само при задържането на бутона за заключване.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    А може ли да се направи така, че да не вдига стъклата автоматично при заключване на колата, а както е заводско при фейслифт-а, при задържане на бутона?
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #40
                      Принципно може, но това изисква намеса по боди компютъра и така решението чувствително се усложнява.

                      Лично за мен това е неоправдано.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        http://mikrondocev.com/

                        Случи и ти на 159ка обаче...

                        Ама и тея талянци са направили ебаси кенефа. Имам рено произведено 91г. с ел стъкла и още си работят без проблем. А 159ката на 10 години вече е приключила...
                        Ае да не плюем така по 159-та......и при мен 155 -та е на 26 години и работят стъклата.....дай да гледаме реално с годините и качеството при всички марки...защото реното от тия години на 159-та е пълен жмел...
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #42
                          Ти хубаво му отговори, ама той нимой да прочете, щото им БАН.
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • #43
                            Хубаво е да работят прозорците, но ползвате ли задните ?
                            Не знам дали и предните се чупи този държач, сигурно е същият и "да".
                            Аз купих колата с един не работещ заден и "подпрян" т.е. са му завили една вида на гредата. (счупен държач се оказа като отворих кората) (има подробна схема за всичко в eLearn )
                            Аз завих още една и не смятам да ползвам задни прозорци (не мърда нито милиметър, много плътно и здраво стана ), много грозно решение, но принципно и предните рядко отварям, а какво остава за задни
                            И като е толкова пипкаво да се поправи ...
                            Мисля да изкл. задните машинки от буксите, докато не е паднало, работещото
                            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                              Хубаво е да работят прозорците, но ползвате ли задните ?
                              Не знам дали и предните се чупи този държач, сигурно е същият и "да".
                              Аз купих колата с един не работещ заден и "подпрян" т.е. са му завили една вида на гредата. (счупен държач се оказа като отворих кората) (има подробна схема за всичко в eLearn )
                              Аз завих още една и не смятам да ползвам задни прозорци (не мърда нито милиметър, много плътно и здраво стана ), много грозно решение, но принципно и предните рядко отварям, а какво остава за задни
                              И като е толкова пипкаво да се поправи ...
                              Мисля да изкл. задните машинки от буксите, докато не е паднало, работещото
                              Държача се сменя доста бързо и лесно и е евтин. И аз не ги свалям. Налага се само когато примерно минаваш граници и искат да разгледат по добре кой се намира отзад
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Точно и затова идват, според мен, проблемите-от не ползване. Периодично си ги цъкам всички прозорци нагоре-надолу поне един път в месеца. Като не се ползват, клеясват машинки, жила,запичат или се чупят копчета..... все пак влага от прозорците има. Хубаво е един механизъм да работи от време на време.
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X